شکرت خدا

خدا رو شکر كه هر روز صبح بايد با زنگ ساعت بيدار شوم . اين يعني من هنوز زنده ام .

خدا روشکر که گاهی بیمار می شوم. این یعنی بیاد میاورم که اغلب اوقات سالم هستم.

خدا را شكر كه خريد هداياي سال نو جيبم را خالي مي كند . اين يعني عزيزاني دارم كه مي توانم برايشان هديه بخرم .

خدا را شكر كه سرو صداي همسايه ها را مي شنوم . اين يعني من توانائي شنيدن دارم .

خدا را شكر كه اين همه شستني و اتو كردني دارم . اين يعني من لباس براي پوشيدن دارم .

خدا را شكر كه لباسهايم كمي برايم تنگ شده اند .اين يعني غذاي كافي براي خوردن دارم .

خدا را شكر كه در پايان روز از خستگي از پا مي افتم . اين يعني توان سخت كار كردن را دارم .

خدای مهربان شكرت که...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1393برچسب:, | 17:45 | نویسنده : غزل |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.